Godmorgon måndag!

Hej hej på er alla och framförallt GODMORGON! Jag är faktiskt ganska färdig inför att dra mig mot skolan och biblioteket! Det blir som sagt en pluggdag idag eftersom tentan, som är på torsdag, närmar sig med stormsteg! jag är lite nervös, men tror att jag kommer klara det rätt bra faktiskt! Tentorna som vi har att plugga in med verkar rätt lätta(gamla tentor alltså) så det ska nog gå bra!



Jag har precis varit duktig och ÄNTLIGEN fixat dit de två knappar som ramlat bort från min cardigan! Så nu kan jag ha den idag, har sett skitskumt ut utan knappar på den, eller ja..det har ju vart tre knappar men man har sett att det saknats två! Så nu är den hel och fin igen!

Idag hinner jag inte lägga upp någon dagens outfit, men jag kan säga att det är en plain vardagslook idag med jeans, top och cardigan! Idag så är det helt enkelt fokus på studierna och det ska vara skönt att sitta i några timmar i bibblan! Därför denna enkelhet! Ska använda conversen också!

Hoppas ni får en fin dag, nu ska jag gå och se om jag har något jag kan ha till lunch och mellis, samt göra lite frukost till mig! Så skriver jag mer sen, ikväll antagligen.. kanske hinner låna en dator i skolan! Hur ser eran dag ut?

Kommentarer
Postat av: Piinky♥

jajjemen har bara lite hosta kvar :)

2009-09-21 @ 09:19:21
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: Suss

Hejsan tänkte höra med dig om du kan hjälpa mig att lägga in en ikon på min blogg. Det är den bloglovin.

Jag har la ditt dig på min bloglovin. Så jag inte missar dig. =)



Förlåt att jag inte varit inne på blogg och läst och så. =/ Får att och göra det. Fy på mig. Hehe.



Kramar på dig.

2009-09-21 @ 15:51:32
URL: http://sussiiluss.blogg.se/
Postat av: kellie

Fin blogg:)<3

2009-09-21 @ 20:06:48
URL: http://kelliewerme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback