Godmorgon måndag!

Hej hej och ett tidigt godmorgon på er alla där ute! Just nu sitter jag här vid datorn (som vanligt) redo för skolan (som vanligt) och äter mmin frukost medan jag surfar runt på era olika bloggar och checkar in bloglovin (som vanligt)! Man märker att detta börjar bli rutin för mig, att jag har detta som en del av min morgonrutin. Känns faktiskt ganska roligt, att jag gjort min och era bloggar till min morgonrutin. Men det är så kul att läsa era bloggar och det har blivit lite som min morgonlektyr tillsammans med teet och mackan! Idag dricker jag dock Oboy, men bloggarna funkar bra ändå!

Idag börjar en ny kurs i skolan så det ska bli spännande! Företagsekonomi A - Vetenskap och metodlära ska det bli! Låter spännande och jag hoppas att det är lika spännande som det låter! Föreläsningen är på tre timmar i varje fall, sen blir det lunch med Zandra och Alison! Gud så kul! ♥

Sitter här och vill verkligen inte gå till skolan om en kvart, har inte sovit alls nästan och hör hur regnet slår ner idag! Usch! Får ta med paraplyet helt enkelt, till skolan måste man ju!


Hur ser er dag ut, vad ska ni göra idag?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback