Fredag kväll - Fest!

Hej alla! Här kommer lite bilder från utekvällen med Jenny, Jenny (Jennys kompis) och Frida! Vi träffade även David, Fredrik och Jo (mitt smeknamn för henne eftersom jag inte kan säga hennes namn :p Tror det är Joali eller joannli men vill inte säga fel så Jo är bra :p). Träffade även en annan tjej från vår klass för första gången, uppfattade dock inte hennes namn och hon kom inte med på bild!

Men här är lite bilder:



Kvällens outfit och Facelook



Jenny                                                               Jo

Fredrik och David

Jenny och Frida

Fredrik, Frida, David, Jenny och Jag


Jenny, Frida, Jenny och Jag!


Tack för en jättefin kväll tjejer och killar! Det var riktigt skoj! Hoppas vi gör om det snart igen!

Kommentarer
Postat av: janina

:)

2009-09-05 @ 16:14:26
URL: http://lovedrama.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback