Fredag är här!

Godmorgon alla pärlor där ute! Nu är det äntligen fredag! Gud vad skönt! Idag har jag en föreläsning från 8.00 till 10.00, som vanligt ungefär! Därefter ska jag planera lite om helgen med tjejerna i min klass och sen åka upp till stockholm och gå på Buttericks för min systers räkning! Jag ska införskaffa superstora solglasögon, ni vet de där som är så löjligt stora?! Som dessa:



Anledningen till att jag ska införskaffa sådana (3 par!) till henne är för att de ska användas på hennes spex-foto, som tas på Tisdag! Temat ska tydligen vara Clown-Slagsmål! Hoppas det blir bra och att hon kommer få dem i tid, eftersom jag ska posta dem innan 18.00 idag! Då ska de komma fram på måndag, med lite tur hela också!

Just nu sitter jag och avnjuter min frukost som består av macka och ett glas (en mugg egentligen) äppeljuice! Riktigt gott, speciellt eftersom jag var jättehungrig! Jag ska även ta och fortsätta min morgonritual med att läsa på bloglovin! Lugnt, skönt och kul! Har ni några morgonritualer?

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag ska ha ett par sånna :D hihi

2009-09-11 @ 11:34:45
URL: http://camillaedlund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback