Fixa mig!

Nu ska jag resa mig ur den här sköna soffan och dra på mig lite kläder! Så jag hinner med bussen. Ska gå härifrån halv 11. Då är jag borta vid Siba ungefär 11.19. Rätt bra, de öppnar klockan 11!

Idag känns det som halvtrist, kyligt väder så jag drar nog på mig jeans och något mysigt sen halsduk och jacka! Får se hur länge jag är borta, men det ska väl inte bli så himlans länge! Sen så ska jag reda upp i köket! Mår dåligt bara av att tänka på hur det ser ut!!! Usch!

Har även hunnit läsa på bloglovin! Känns skönt när man har hunnit komma i takt igen, så det inte svämmar över med inlägg så jag inte orkar/hinner läsa alla! Men som sagt är i takt nu och det går riktigt bra att läsa era inlägg! Ni skriver så bra och intressant allihopa!

Ha det bra sålänge så hörs vi sen när jag kommer hem från Siba!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jaha, vad är det som har gått fel då? :(

Kram!

2009-09-02 @ 12:57:29
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: M i c k a

yebox, jag har då inte lust att gosa med en killer kid ;D hehe

2009-09-02 @ 13:43:36
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback