Dålig uppdatering!

Hej bloggen! Märker att idag blev det dåligt uppdaterat, men jag har verkligen haft en hel del att göra! Efter att jag kom hem från handlingen så hade jag bara en halvtimme på mig att packa upp alla varor, byta om, sminka mig och packa min väska! Sen var det bara för mig att bege mig till bussen!

Lektionen på national museet varade i två timmar, mellan 15.00-17.00, därefter blev det en sen lunch på donken. Eftersom jag skulle hämta Syster vid Syd kl 19.10 var det ingen större idé att åka hem emellan, därför tog jag det lugnt. Dock såg jag att pendeln var sen och det var massor med förseningar p.g.a "elfel" för att en ledning ramlat ner eller något. Så jag tog 17.42 pendeln, som såklart inte kom fram i tid och sen gnesta pendeln till syd som inte heller gick i sin rätta tid, men ändå så blev det perfekt tajmat till Syd och kom in 5 minuter innan min syster gjorde det! Vilket var skönt för mig så slapp jag vänta på henne.

Syster

Så nu är både hon och jag hemma här! Vi kom hit klockan 8 prick och då hade älsklingen maten klar! Tacos som sagt! Det var riktigt gott, längesen med! Så nu har vi ätit klart och älsklingen har gått ut för kvällen! Så det blir en tjejkväll framför tv:n för oss! Vi ska bara bestämma film och ladda med godis!



Hur ser eran kväll ut?

Kommentarer
Postat av: Inez

Plankstek? Vill inte verka dum men... vad är det? x)

2009-09-18 @ 21:24:42
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Milla

Hehe jo precis (a). Vi får se vad de svarar på mejlet jag skickade. Skrev att jag var intresserad och så :)

2009-09-18 @ 21:31:06
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: samira

vilken är din favorit smak i ben and jerrys glass? :)

2009-09-19 @ 09:58:58
URL: http://ssamiras.blogg.se/
Postat av: Tessi

mmmmh! godis:D haha!!! Det blev verkligen mys fredag med dig! saknar det! :)hehe, även fast jag somnade i soffan (a) <3

2009-09-21 @ 09:55:37
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback