At home!

Hej hej bloggen! Nu är jag hemma från skolan och en lång föreläsning! Skönt att dagen över för jag har haft major pain i magen hela dagen! Usch, fattar inte varför heller! Det har bara gnolt och hållt på! Har fortfarande lite ont, men jag ska börja plugga lite nu! Ska skriva in föreläsningen i datorn sen ska jag läsa lite i Chalmers boken! Har faktiskt kommit till kapitel fyra (som man egentligen skulle ha läst till idag, men det verkar som om vi inte kom så långt i föreläsningarna), men jag ska till kapitel 10! Så vi får se hur det går. Jag tycker det är riktigt intressant faktiskt!

Sen ikväll så är det säsongsstart på Grey's Anatomy! Så missa inte det! Klockan 21.00!!!



Nej, nu ska jag plugga! Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Tessi

Sv: haha saknar du det eller? ;)

2009-09-30 @ 19:15:25
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Tessi

oooooh! guuud vad jag har längtat! :D <3

2009-09-30 @ 19:18:19
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback