Strul?!

Hej hej bloggen! Ledsen att det inte har blivit något inlägg idag men i morse var jag så himla trött och sen skickade jag ett mms inlägg, men tydligen så kom det inte fram! Det måste ha vart något strul! I inlägget skrev jag om att jag inte hade hunnit blogga i morse och att jag skulle till Clay och Tessan på kvällen för att vara barnvakt åt Tilde. Det blev dock inte tyvärr att jag var barnvakt, men jag hjälpte till lite och umgicks med Tessan! Det var riktigt trevligt och samtalade om deras bröllop (tre år sedan de gifte sig). Verkligen fint och ändå inte överpråligt! Så vill jag också ha mitt bröllop!

Men jag ville bara säga att jag lever! Jag är hemma nu och tittar på Desperate Housewives!



Hur har er dag vart?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback