Sleepy-head!

Hej hej bloggen! Helt klart ledsen för att jag inte bloggat förrän nu! Jag råkade somna när jag kom hem och sov till klockan 19! Inte så himla bra, jag hoppas jag kan sova i natt! Men jag var så trött så jag bara däckade! Skönt var det dock!


Men nu är jag vaken, jag har ätit en sen middag bestående av left-overs! Köttfärsås och spaghetti! Skönt att kunna äta upp ALL mat!

Jag har även bakat en kaka, var så himla sugen på chokladkaka! Så vad är då inte bättre än en KLADDKAKA! Mums mums! Så när älskling kommer hem ska vi mysa med i kväll!

Men nu ska jag ta och plugga lite, måste skriva in dagens föreläsning! Sen ska jag sitta här vid datorn och ta det lugnt! Jag borde också börja pyssla ihop min lilla hat jag ska göra tills i morgon! Vi ska ju ut på fest och det är hatt tema! Får se om jag hinner börja!

Vad har ni för er?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback