Sholahop halloj!

Hej alla där ute! Nu är jag hemma igen efter en faktiskt väldigt givande föreläsning! Eftersom tentan är på torsdag(! HUVVA!!!!) så hade vi en sammanfattande föreläsning som faktiskt gav svar på väldigt många av de frågor jag haft! Superbra!

Jag har precis slängt i mig en liten lunch, en liten, sen lunch! Eftersom det snart är dags för middag tänkte jag inte äta mig proppmätt på left-overs utan spara mig lite. Åt så jag inte är hungrig i varje fall! Sen har jag satt på kaffe (till min sambo OCH till mig för en gångs skull!) Kände att jag behöver lite energiboost till mitt pluggande! Ska sitta ett bra tag hade jag tänkt! Därför kanske det inte blir mega update här på bloggen idag, tyvärr!


Men mjukisarna är på och jag känner mig redo för att plöja igenom mina böcker och anteckningar! Countdown börjar nu, det är alltså ikväll + 2 hela dagar med plugg och eftersom tentan inte är förrän 14 på torsdag har jag några timmar på förmiddagen där för att läsa lite extra om jag är osäker på något!

Sen måste jag åka till skolan i morgon med, för att den som skulle jobba i Andrahandsbokhandeln var idag sjuk, därför blev den stängd! Så hoppas jag får tag i böckerna i morrn! Sen stannar jag nog en sväng där i biblioteket och pluggar!

Vad har ni för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Tessi

SV: ååh, men kul ändå:D superfin bild:D varför fråga du inte om jag ville haka :( SNYFT! haha, jaa försår det xD

PUSS

2009-10-26 @ 16:49:28
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback