Seg som en råtta!

Hej hej på er alla! Har vart uppe i någon timme nu, men känner mig bokstavligt seg som en råtta! Usch! Väntar på att älsklingen ska komma upp, idag är det ju vår lediga fredag! Känns riktigt skönt! Så idag hade jag tänkt att sätta igång oss på att få vår lilla lägenhet att skina! Få lite struktur över hela taget! Känns som om alla garderober och skrymseln är kaos och jag orkar inte med det längre!

Sen ikväll är det ju Jennys Halloween fest som jag ska gå på! Ska ju klä ut mig till Audrey Hepburn så jag lovar lägga ut bilder hur jag ser ut innan jag försvinner till festen! Ska även sova kvar där och kika på skräckisar hela kvällen! Wihu! Någon av er som ska på Halloween fest?


Kommentarer
Postat av: Tessi

SV: gjorde det inte? vad hände :/

2009-10-30 @ 21:37:59
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN livet som MORSA

HOPPAS DET GICK BRA, JAG ÄR EXPERT PÅ BLACOUT SKOLA ÄR INGET FÖR MIG :(

2009-10-31 @ 12:36:56
URL: http://floosan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback