Rise and shine in todays not so bright weather!

Hej och godmorgon(!) på er alla! Jag vet att jag är helt knas som sover tills nu och jag känner verkligen att det inte är bra! Jag får sådan här "Jag-har-sovit-vääääldigt-för-länge-huvudvärk" och jag hatar det. Detta händer jämt nuförtiden när jag och sambon är lediga tillsammans. Inte så himla bra! Men det händer väl oftare nu mot slutet för han jobbat kväll! Men nästa vecka så är det slut med det! Då börjar han faktiskt jobba förmiddag igen! Det ska bli så himla skönt! Då kommer vi träffas lite mer än vi gjort nu mot slutet! Så himla skönt!

Idag så är det fredag och som sagt är både jag och min sambo lediga! Riktigt skönt! Men jag har en hel del ångest (inte superstark ångest direkt..men ändå!) inom mig. Nästa vecka är det tenta! Lite ångest gällande den, för den verkar supersvår. Sen så är det en Halloween fest nästa vecka och jag har inte en susning om vad jag ska slänga på mig! Och det är bara en vecka tills den festen! Hur ska jag hinna slänga ihop något om jag ska sitta och plugga hela helgen OCH vad ska jag slänga ihop!? Jag vet inte vad jag vill klä ut mig till! Någon som har några idéer till Halloween utklädnad, snälla tipsa mig!



Men nu ska jag fixa i ordning lite frukost och sen blir det nog plugga av! Hoppas ni alla får en fin fredag, har ni några planer?


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja det är synd! Alla borde få vara rika :P

2009-10-23 @ 13:40:56
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Inez

Jag vet inte riktigt. Kanske en häxa..? Inte särskilt originellt då, hehe :P

Hm...

2009-10-23 @ 17:34:03
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback