Ny vecka!

Godmorgon på er gott folk! Hoppas att allt är väl med er? Jag är uppe nu, sen en timme tillbaka, pigg, go och glad! Jag är redo för en ny skoldag! Vi börjar föreläsningen klockan 11, men eftersom det bara är lite repetition idag tänkte jag bli lite sen, måste till andrahandsbokhandeln först, så inte mina böcker som jag vill ha blir köpta! Så jag kommer vara där 10:30 så jag kommer först i kön också! Sen blir det bara att rusa till föreläsningen! Superbra strategi! Tror dock inte att jag missar så mycket av föreläsningen som jag redan hört! Sedan är det plugg, plugg, plugg inför tentan som gäller!


Pluggis-jag!

Denna vecka så började ju älsklingen jobba förmiddag igen och jag ska erkänna att det känns riktigt skönt! Då kommer vi ses lite mer än innan och så! Härligt värre måste jag påpeka! Men nu ska jag äta klart min frukost och läsa lite i olika bloggar! Har ni några planer för dagen?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback