Min lediga Onsdag!

Hej hej på er! Hoppas att allt är väl med er, här är allt superbra! Jag har min lediga (sköna) onsdag idag! Härligt säger jag bara! Har sovit länge, vart hem till älsklingens mor och pratat och hämtat hem vår potatis som de köpte till oss i potatisbilen igår (tack så himla mycket!!!) sen nu är jag hemma igen. Jag har bytt kattsanden och slängt allt skit i köket! Idag är jag i röjar tagen och ska sätta igång påriktigt när jag skrivit klart här! Jag ska köra igång med disken som står på bänken och sedan ska jag faktiskt baka! Baka baka! Jag ska baka lite till en av presenterna jag ska ge bort i helgen! Men skriver inte till vem för de kanske sitter och läser här hihi!

Sedan ska jag städa, dammsuga och göra det fint här i mitt hem! Sen måste jag plugga! Jag ska läsa lite i Chalmers men jag måste också hinna Opponera på min opponentgrupps arbete! Oj oj oj! Hur ska jag hinna?! Nej, jag hinner nog allt, jag hoppas bara jag fått arbetet mailat till mig! Ska kika det alldeles strax! Känns lite lustigt att ens lediga dag aldrig blir riktigt ledig, man hinner planera in massor med annat också! Men det kommer kännas så skönt när det är städat här hemma igen! Usch vad jag avskyr när det ser ut så här, men ändå så blir det samma visa varje gång och till sist ser det ut såhär stökigt!? Vad ska man göra åt saken? Hur kan man undvika att få det såhär stökigt? Jag behöver nog hjälp eller något! Önskar att jag var lite pedant och var tvungen att ha rent omkring mig!

Ungefär som på min diskbänk hemma! Haha, okej kanske inte fullt så mycket då!

Nej nu ska jag sätta igång och hoppas på att jag får lite fri tid ikväll med! Det är ju Grey's ikväll också! Jippi! Hur ser eran dag ut då? Vad har ni för er?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback