Maskerad fest!

Som jag skrev igår skulle jag på Halloween fest hos Jenny U i min klass och det var faktiskt riktigt trevligt! Jag klädde ut mig till Audrey Hepburn som ni kanske minns? Jag lovade ju även lägga ut bilder innan jag skulle dra, men tyvärr hann jag inte göra det, det blev lite stressigt då jag gjorde mig i ordning och precis innan vi skulle gå! Inte blev det bättre av att en från Canal Digital som ringer och stör, snackar goja om att vi har deras basutbud! Men jag hann i tid ändå! Och nu tänkte jag lägga upp de får bilder jag hann fota innan och under festen! Här är bilder på mig i min outfit:


Me as Audrey Hepburn

Tycker ni jag likna henne något? Bortsett från att jag är lite kurvigare än den riktiga Audrey Hepburn! Jag hade i varje fall en hyffsat rolig kväll! Även fast det var några små missöden under kvällen! Här är några bilder från festen:


Jag och Jenny


Charlott och Jag


Jenny och Markus

Tack tjejer för en trevlig kväll, jag hade det superkul!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback