Lördagsmys!

Hej hej på er alla! Hoppas att allt är väl med er där ute?! Här är allt bara finemangens! Jag har lite tid här vid datorn för min älskling hjälper min far med något litet projekt han håller på med! Sen så jobbar både mor och syster idag. Syrran slutar vid 14 och mamma vid 16! Sen kommer de hem och så ska vi väl förmodligen ringa till mormor och morfar och se om vi kan svänga förbi med deras födelsedagspresent! De ska få en härlig goodiebasket! Med massor av godsaker! Jag ska ta en bild och lägga upp sen, men det blir tyvärr inte förrän i morgon ni får se den, jag glömde min kabel till kameran hemma!!!

Sen ikväll blir det Ming Palace med familjen + min brors flickvän!!! Ska äntligen få träffa henne, Maria heter hon! Det ska bli riktigt trevligt, de går visst i samma klass om jag uppfattat det rätt!

Just nu så surfar jag runt mest, kikat lite på era blogginlägg och så! Kollat mailen med och sitter på msn med! Vi har inte så stora planer just nu, med vad vi ska göra och så! Så det blir nog mest en lugn, skön myslördag! Härligt tycker jag!



Har ni några planer för idag?

Kommentarer
Postat av: ♥Transan/Jonas/♥

/Svar/ haha asså det skulle bli så

jobbigt att vara där när dom var där,

och vi skulle bara vara i vägen xD



Gillar din nya design btw ^^

2009-10-17 @ 12:46:01
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: Milla

Har inte kommit igång med pluggandet än, men måste ta o göra det nu!!

Jag hade praktik så såg det inte live, men kollade klippet som hon la upp på sin blogg. Hur söt som helst! haha xD

2009-10-17 @ 13:58:34
URL: http://camillaedlund.se
Postat av: L♥tta

Sv; Ja herregud vad förkrossad jag var när allt försvann. I <3 support! Utan dem hade jag fått börja om från början. Min webshop är ju ingen som jag köpt eller hyr, som man får underhållning från. Den har jag installerat själv, och sköter själv, på gott och ont. Finns egentligen ingen att vända mig till om något händer, bara att läsa i forum. Men mitt webbhotell hjälpte mig. :D



det lät både jobbigt och roligt. Ekonomi tycker jag inte låter speciell kul, men nödvändigt. ;) Är det webbdesign du läser? Eller vad är det för design?



I helg händer nog inte så mycket. Ska vila och försöka bli kvitt förkylningen, så jag kan börja träna igen. Blir att kolla lite serier. Ugly betty säsong 4 kom ut i natt, även senaste avsnittet av Psych. Så lite mys i soffan, och så ska jag fixa lite på webshopen. Lite ändringar av bilder och så. Haft samma nästan hela tiden. Behövs något nytt. :D Svårt bara att veta vad, ska fundera.

Vad ska du hitta på?

2009-10-17 @ 14:29:33
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag fick reda på att blog awards inte sänds live :/ de kommer visas i nästa vecka suck så får kolla på något annat på tv ikväll! :/ kram

2009-10-17 @ 18:53:26
URL: http://camillaedlund.se
Postat av: L♥tta

Sv; Låter härligt. :) Eftersom vi nästan aldrig har tillgång till bil, så blir det sällan att jag kan åka och hälsa på min mamma eller pappa. Kan inte minnas sist jag var dit. Fast det bara är 4,5 mil.



Hm.. Eskilstuna, Södertälje, same shit different name, för min del. ;P Har ingen aning om vars på kartan något av det ligger. Får väl kolla upp det. Geografi är inte min starka sida. ;)



Låter iaf jätte roligt, din utbildning.

2009-10-17 @ 19:33:15
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Inez

Det är så mysigt med tända ljus ^^

2009-10-17 @ 22:04:31
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: DiddoLinno

Självklart lägger jag upp bild på resultatet, bara jag får tag på en kamera så gör jag det mer än gärna.



Jag sökte till: Systemvetenskapliga programmet, Sjuksköterskeprogrammet, Tandläkarprogrammet, Sjukgymnastprogrammet,Socionomprogrammet, Arbetsterapeutprogrammet och lite till..så något utav det vill jag gärna komma in på.

2009-10-18 @ 11:22:14
URL: http://diddolinno.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback