Kväller för mig!

Nu mina kära juveler stundar kvällen och sängen för mig! Klockan tickar sakta fram mot 23, älskling borde komma hem snart. Jag har stängt igen blocket och böckerna för kvällen! Jag är så trött, känner att jag inte fick tillräckligt bra sömn natten som var! Jag hoppas på en bättre natt denna natt!

I morgon är det skola igen, massor att göra! Men onsdagen är "ledig" för mig. Och då gäller plugg, tvättstuga och livsmedelsshopping! Planer som vanligt på lediga dagen, men vad ska man göra! Så är livet ju! Rutin och dagliga måsten! Men jag klagar inte, jag har saknat det under min tid som arbetslös och bara sprang runt här hemma!

Men nu som sagt, godnatt på er alla fina!

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Jag har inte vågat boka en tid än (a) haha.. Jag vet inte riktigt när jag vill ha den, det är därför.

2009-10-20 @ 08:41:04
URL: http://camillaedlund.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback