Kvällen intar sig!

Hej hej bloggen, nu har jag pluggat klart för ikväll känner jag.. eller i alla fall för stunden! Jag tror dock inte jag kommer lägga ner mer energi på plugg ikväll, jag har i alla fall gjort klart de tre sakerna jag hade tänkt att göra så jag känner mig nöjd!

Klockan har tickat iväg och det börjar kurra i min lilla mage, så jag hade faktiskt tänkt att sätta igång spisen och tillreda min middag! Det blir schnitzel, bulgur och bearnaisesås! Mmm, det låter så gott att min mage bara tumlar runt av hunger! Ska börja laga maten så fort jag är klar här!

Jag känner mig fortfarande pysselsugen, vet inte vad jag ska göra för att stilla min pysselanda! Jag känner för att skapa, så jag tänkte kika in i min lilla pysselgarderob och se om jag kan hitta något där inne! Hoppas, hoppas! Undrar om man kan tänkas hitta något där inne! Nej, dags för mat!

Vad har ni för er kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Vad mysigt att pyssla! Har blivit jättepysslig sedan jag blev gravid! =)

2009-10-08 @ 18:27:59
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: JUNO

fin blogg:D

2009-10-08 @ 20:27:29
URL: http://jjuno.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Det är så KUL att pyssla! :D Älskar det, man försvinner i sin egen värld liksom.

Igår hittade jag gamla brevpapper och annat fint som jag har samlat och ville så mycket pyssla ihop nått fint och göra nån rolig brev eller paket:D



Jag har varit så lat på senaste dagarna att jag skämms.. Nu ska jag bli bättre med bloggen.

Annars gör jag ingenting speciellt ikväll, äter godis här hihi :)



Kram kram <3

2009-10-08 @ 20:52:51
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback