"If you Kanye me again I will Chris Brown your ass!!!"

Nu är jag hemma ifrån Komedi-showen med Pablo Francisco och hans vänner! Det har faktiskt vart riktigt skoj och man fick sig många härliga skratt!

Min biljett
Först ut var en svensk från Hökarängen vid namn Janne Westerlund (även vart med i Stockholm live). Han var riktigt kul och peppade upp publiken. Efter honom kom Sean Savoy! En riktigt härlig kille med skön humor och grymma skämt!

Jag och Sean Savoy

Efter honom kom Ashley Fils-Aime, även han var riktigt grym och det rungade av skratt i hela publiken!

Ashley Fils-Aime

Den sista framträdaren innan pausen hette Flips Schultz och var grymt skoj! Han drev med ett par i publiken och gjorde grymma skämt!

Flips Schultz

Det var en paus på en kvart och därefter kom Pablo Francisco, komikern som vi gått dit för från början! Han var riktigt duktig och rolig han med! Man fick sig en del goa skratt, men jag måste tyvärr erkänna att de andra i förakterna var grymt mycket roligare än honom! Det var mycket ljudimitationer och beats, jag hade förväntat mig mer skämt än vad vi fick!

Pablo Francisco

Men om det ändå är någon som vill se honom köra sin akt med sina polare så har han nu en extra insatt visning på tisdag(6/10) och sen en till på onsdag(7/10)! Så gillar ni honom kan ni ju försöka få tag på biljetter tills dess! För om man ser på det generellt så var kvällen rolig och lyckad! Och efteråt fick man träffa dem, fota dem och köpa skivor, dvd:er m.m! En super rolig kväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: diana ♥

Förstår det!! Det är så mysigt att vara gravid! =) Du kommer säkert bli en helt fantastisk mamma! =)

2009-10-05 @ 00:34:10
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha Janne är fett skön :D Sett honom på Stockholm live på gröna lund :D

2009-10-05 @ 22:10:46
URL: http://wiljestark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback