Home sweet home!

Hej hej bloggen! Nu är jag hemma (eller har vart det ett tag, men har inte hunnit hit förrän nu!) igen efter en lång, tröttsam skoldag! I morse var jag ännu tröttare än igår och jag har beslutat att ikväll blir det en tidig kväll, förhoppningsvis! Fast det spelar egentligen inte superstor roll för i morgon är jag ledig, eller har hemstudier heter det, men ja ledig! Jag ska vara hemma i morgon och plugga, städa och kanske träffa Tessan med! Det ska bli trevligt!

Ikväll så är det slapp slapp slapp som gäller! Just nu tittar jag på Charmed som jag lånat av min underbara lillasyster men snart blir det dags för mig att börja laga mat! Jag börjar känna kurrande i mitt mage! Sen ska jag fixa mina naglar med! Känner mig även lite sugen på sött, kanske ska svänga ihop något gott och sött! Vi får se helt enkelt!

Vad har ni annars för er idag då? Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hehe ja, vi har försökt skaffa en liten i ett halvår, ett år typ.. men det visade sig att man kanske bör ha mens o inte bara ägglossning, för att kunna få en knyte.. ler. så därför fick jag hormontabletterna, skrattar. =)

2009-10-06 @ 17:26:54
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: anna

sv: ja du får väl se ikväll vem han gifter sig med ;)

2009-10-06 @ 17:50:21
URL: http://addspirit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback