Home alone!

Hej hej bloggen och alla läsare! Hoppas allt är väl med er! Jag är hemma nu och sitter här vid datorn och försöker plugga! Vi har fått respons på vårt arbete så jag tänkte gå igenom det och fixa i ordning det! Sen ska vi se om vi alla kan utveckla det lite tills på måndag!

Sen ska jag faktiskt baka! Som inte blev av igår, eftersom jag blev kris barnvakt! Så jag ska baka lite mumma mumma, sen ska jag pyssla och börja packa lite hade jag tänkt! Vi åker ju till Eskilstuna i morgon, hälsar på familjen och fira en del födelsedagar. Det ska bli trevligt, det var längesen vi var där nu! Saknar alla och det ska bli skoj att ses! Sen ska jag se till att det ser snyggt ut innan vi åker med för Alison och Jennifer ska komma och ta hand om Sasi, så de ska förmodligen sova kvar också! Då vill man inte ha det alltför rörigt här!

Hoppas ni har en fin torsdag alla där ute? Har ni något speciellt för er?

Kommentarer
Postat av: KATARINA

tycker du skorna på min blogg är att hissa eller dissa? =)

2009-10-15 @ 15:14:10
URL: http://kapezer.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Vad glad jag blir av dina ord. :) Framgångsrik vet jag inte ännu. ;) Webshopen kom igång för bara någon månad sedan. ;) På så liten tid skapar man inte en lönsam business. ;) Det tar ca tre år, räknar dem. :) Men jag hoppas på att det en dag ska gå runt. :) För företag inriktakt på turism räknar man med 7 år, för att få det lönsamt. ;) Så det är inget som händer på en dag inte. Men så länge folk fortsätter tycka om vad jag säljer, och köper det, så håller jag hoppet uppe. :D Problemet är att ,man aldrig är nöjd. Jag vill så gärna få ut en klädkollektion. Men det går på några hundra tusen. Då behövs det ett lån. Jag vet inte om jag vill ta lån med såna summor...kanske inte ens får det. Har en hel hög med grejen som jag skulel vela beställa in. Där pratar vi ytterligare om ett kanske 6 siffrigt belopp. Men man får ta lite i taget. För ett år sen hade jag aldrig gissat att jag hade varit vars jag äör idag iaf. Så jag borde vara nöjd. ;)

Om du har en dröm, så ska du följa den. :D Hellre prova, och misslyckas, än inte prova alls. Då skulle jag alltid undra hur det hade gått.

2009-10-15 @ 15:49:06
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback