Hemma från mysig dag!

Hej på er alla! Nu är jag hemma igen efter en urmysig dag i Stockholm med Ling! Det har vart jättetrevligt och umgåtts och trallat runt i stan med dig underbaraste Ling! Det var så länge sen och detta måste göras om snarast!!! Kanske en filmkväll hos mig eller så?

Vi sprang som sagt runt och shoppade! Var i många olika butiker! Mest chockande och underbaraste butiken måste jag nog säga var den "Nyaste" H&M butiken i stockholm! Den var hur stor som helst och de hade hur mycket härliga plagg som helst! Detta är världens ombyte om man ska jämföra med vår mini-H&M här i Södertälje! Ska nog börja göra det till en rutin att shoppa i Stockholm from now on! Här är i varje fall det jag köpte:


Klänning och Cigarette hållare till Halloween!


Lite pyssel till mig! Hårspännen i två storlekar, nylonlina och ett väskknäppe! Här ska det pysslas och skapas!


Men som sagt, Ling, tack för en fin härlig dag!

Efter Stockholmstrippen så var jag och älskling hembjudna på middag hos hans föräldrar. Det blev mumsig Lasagne och jag var jättehungrig efter min utflykt!

Kommentarer
Postat av: Ling

SURE, just tell me when.

2009-10-26 @ 23:54:30
URL: http://tamarine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback