Halva dagen är redan slut!

Jag måste bara börja med att säga att jag avskyr starten på denna dagen! Jag hade tänkt gå upp tidigt, redan vid nio-tiden (tidigt för en lördag alltså) för att fixa saker, som att plugga, städa kanske och sådär! Men istället så sov jag till halv 2! Helt förskräckligt länge! Men jag låg vaken länge i natt och älskling kom inte och la sig förrän halv 7 i morse! Så kan det gå när man bara ska ut efter två öl! Men nu är i varje fall jag lite halv seg, hoppas det bättrar sig!

Idag hade jag ju planer på att plugga lite, jag har gjort en liten del plugg vid "frukosten". Frukosten bestod av en kopp te som inte är uppdrucken än och står kvar i köket! Jag känner inte för något ätbart just nu! Annars idag så är det väl inte så mycket som händer! Tänkte väl sitta en sväng här vid bloggen kanske, nu när jag har tid! Vad ska ni ha för er då?

Kommentarer
Postat av: Inez

sV: Till egypten :)

Jag tänkte mig en väldigt mörkt brun färg..._

Aha, då förstår jag! ^^

2009-10-24 @ 15:52:23
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback