Godmorgon Tisdag!

Godmorgon bloggen! Här sitter jag nu ännu en gång, ännu en morgon och lika trött som vanligt! Jag fattar inte att jag kan vara såhär himla trött nu varje morgon, jag menar: Jag sover ju ändå rätt länge på morgonen! Jag går ju inte upp sex, sju! Men jag anar att det kan vara för att Jimmy kommer hem så pass sent om kvällarna och jag stannar uppe en stund till så vi kan prata och umgås lite, sen så ligger vi i sängen och pratar lite till. Då hamnar klockan lätt på 1-2! Det kanske inte är så himla bra egentligen...

Men snart ska jag alltså iväg och jag har inte en susning om vad jag ska sätta på mig. Sen har jag skoskav på hälarna så att till och med de mest bekväma skorna klämmer! Usch, vad ska jag göra!? Det gör sjukt ont, jag typ haltade igår (det var då de gick hål).

Idag har vi föreläsning till 14, sen ska jag och min seminariegrupp sitta i biblioteket och försöka spåna klart om idéer inför våran enkätstudie vi ska göra! Sen ikväll så är det säsongsstart för Ugly Betty OCH Desperate Housewives! Kan det bli en mer lyckad slappkväll eller!? Gud vad härligt det ska bli!



Men nu måste jag kila och klä på mig, hinner inte skriva mer sen heller(tyvärr)! Men skriver mer sen när jag kommer hem! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Jag har försökt att hitta något där. Men jag får inte till det. :/

2009-10-06 @ 09:40:32
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: anna

har redan sett det där desperate men det är jäkligt bra :) är också alltid skittrött när jag vaknar, skyller på hösten tror jag.

2009-10-06 @ 09:55:14
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: DiddoLinno

Åh TACKTACKTACK =)

Jag är helt frisk, weii känns ju så skönt! Härligt att höra att allt går fint för dig. Är det mycket att göra i skolan?



Jo, det stämmer, jag är så nöjd med presnterna. Ja, en ny mobil behöver jag verkligen eftersom jag råka tappa min gamla i handfatet, mobilen fylldes med vatten och nu går jag utan mobil, klumpiga jag haha. Skall verkligen köpa en ny men vet bara inte vilken :/ något förslag? Kram!

2009-10-06 @ 10:27:15
URL: http://diddolinno.blogg.se/
Postat av: Tessi

Sv: Okej:D

nej, jag har inte det än..men jag gör det imorrn! men ska du köpa den när ni kommer sen då eller hur ska vi göra?:P

2009-10-06 @ 13:37:49
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback