Godmorgon!

Godmorgon på alla (ny)vakna solstrålar där ute! Godmorgon till er som sover med, men det är väl ingen som läser min blogg av dem då! Hoppas allt är väl med er, här är det mycket härligt! Jag sitter i min varma, microfleece morgonrock i soffan och gosar! Jag ska snart börja sätta igång med rasande fart och fixa, dona, packa och så! Idag åker vi ju till Eskilstuna! Tåget går 13:50, så vi ska börja bege oss hemifrån vid 12:45, så vi inte kommer försent till tågstationen. Typiskt att de bussarna inte går lika ofta som 760 och dem! Ja, ja! Hellre lite för tidig än allt för sen så man måste stressa och kanske missar sin buss (de har ju ersättningsbussar nuförtiden mellan södertälje syd och strängnäs c! Jobbigt, men snart ska arbetet vara klart!).

Eskilstuna

Skönt, så skönt att det är fredag med! Härligt med helg, men det betyder inte att man får vara ledig och slappa med pluggget, nej! Jag ska nämligen ta med mig en av böckerna och läsa i! Yey, väldigt skoj! Hoppas jag får inte något av det i mitt huvud! Boken är lite seg nämligen! Så himla trist! Jag tycker boken är bra och intressant, men det är så trist att den är skriven på ett segt sätt. Men, skolarbete som skolarbete! Så jag måste ju ta mig igenom den!

Boken jag ska ta mig igenom!


Men nu börjar det bli dags för mig att slänga mig i duschen och komma igång med grejer så vi hinner med bussen och så! Får se om jag skriver lite senare, eller om jag skriver ikväll när jag är framme! Ha det så himla bra och ha en himla skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

va härligt gumman, hoppas ni får det trevligt här i stan! =) synd att vi inte hinner ses. Ja, denna helgen har jag delade skift.. suckar. men, jag var ju dum som tackade ja överhuvudtaget. dock behöver man ju pengarna liksom o att tacka nej, när man egentligen kan, är inte nått mitt samvete tillåter.. dumt kanske. Men det värmer att du fortfarande gillar mig, :), jag gillar dig med! haha. Puss på dig sötnos!

2009-10-16 @ 11:49:10
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

åh trevlig resa hoppas helgen blir toppen

2009-10-16 @ 12:36:23
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv. Aw men fram till April såp har det hunnit komma ut massvis med snygga telefoner :D



Haha, isåfall kollar jag för lite på tv:O

2009-10-16 @ 12:46:26
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Sv: Förlåt att jag inte har svarat. Känner mig riktigt urusel, hoppas du förlåter.



Allt bra med dig då ?



Kraam!

2009-10-16 @ 13:46:34
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Diana ♥

Önskar dig en mysig fredagskväll! =)

2009-10-16 @ 18:55:33
URL: http://dianasblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback