Godmorgon!

Hej hej och godmorgon på er! Nu är jag uppe, tidigt känns det som med om man jämför med de andra dagarna! Men det är som så att jag ska träffa min Seminariegrupp klockan nio! Vi ska gå igenom om vi har några åsikter på Opponentgruppens arbete, jag har inte hittat något negatvit (känns ju bra..det var ju det vi skulle hitta och säga idag på lektionen, men känns elakt att trasha någons arbete när man själv vet att ens egen inte är super bra!!) så jag får se om de andra har gjort det!


Igår så publicerades betyg för tentan och kursen på SH's webb! Jag kan gladeligen meddela att jag fick VG i betyg, både på tentan och i kursen! Jag hade ett minus poäng på själva tentan, alltså 29/30! Och nu är jag jättenyfiken på vad sjutton jag skrev fel. Det kändes ju riktigt bra när jag lämnade in själva tentan liksom! Men nog om den gamla tentan, dags att börja oroa sig för den nya! Det är himla mycket mer att ta in i fakta väg att jag är sjukt nervös! Nästa tenta är den 29 oktober, så det är ju i alla fall två veckor dit, alltså dags att börja plugga på allvar!!!

Nej, nu ska jag fortsätta med frukosten! Hoppas ni alla får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Helena! Vad kul att du fick ett så bra betyg! Duktiga du!!! Kram

2009-10-15 @ 11:51:42
Postat av: Anonym

fin blogg, kommentera min om du har tid :)

2009-10-15 @ 12:49:43
URL: http://ppffkk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback