Fredag = Party!

"Godmorgon" bloggen! Nu har jag verkligen vaknat till liv efter en lång sovmorgon följt av en härlig dusch! Verkligen skönt måste jag säga, det är väldigt sällan jag duschar på morgonen! Oftast gör jag det kvällen innan, för jag känner att jag inte hinner eller orkar på morgonen! Men idag var det super härligt!

Idag så är det fest inplanerat både för mig och min sambo! Kul att få komma ut och träffa vänner, vi ska faktiskt festa med HELA klassen (eller ja, jag hoppas att det är många som kommer i alla fall... tyvärr är det ju några bortfall men vi kan säkert få kul ändå!) sen så är det ju fest på kåren med Hatt tema! Jag satt ju och pysslade ihop en liten hatt igår kväll medan vi tittade på Totoro (världens sötaste film!). Ska lägga upp en bild lite senare, innan jag drar iväg!


Men nu börjar det bli dags för mig att slänga i mig lite frukost. Har en hel del att fixa och sen ska jag vara vid Björns Trädgård klockan 15!

Har ni några planer idag då? Hoppas ni får en härlig fredag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback