Fredag = Ledighet!

Hej hej där ute! Hoppas allt är väl med er, här är allt minsann jättebra! Tog en LÅNG sovmorgon, en extra lång, lugn frukost och haft några lugna timmar med lite korsord och sudoku! Men nu är dagen igång (snart över t.o.m!) så jag och älskling ska faktiskt in till stan idag! Shopping blir det nog lite grann, det ska bli kul! Det var väldigt länge sen jag och älskling var in och shoppa, strosa runt och hade en allmänt mysig dag tillsammans! Skönt med långledig helg helt enkelt. Både jag och älskling  är ledig idag! Härligt minsann! Så vi ska som sagt in till stan! Vi får se om vi hittar något kul, men lite nödvändig shopping finns ju. Som presenter till mormor, morfar, mamma och pappa! Men de två sistnämnda ska jag prata ihop mig med mina syskon! Så vi får se hur det blir! Men mormor och morfar ska vi hitta något till, men det är svårt att köpa till några som det känns att de har i princip allt som finns att äga! Vad ska man ge då?! Vi får väl se om vi hittar något!

Sen idag ska vi nog bara ha en mysdag tror jag.. vi har inga planer direkt! Vi får se vad dagen för med sig helt enkelt! Vad ska ni kära läsare hitta på idag då!?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback