Fest fredag!

Igår var vi ju som sagt ute och festa ett stort gäng från skolan! De hade ju hattsittning för ekonomerna och sen mitt terminsfest på kvällen med hatt tema! Det var jättetrevligt! Det började med förning i Medis på Snaps bar och bistro med de andra som sen skulle till sittningen. Vi andra drog hem till Sara och fortsatte föra lite där, käkade även middag! Sen åkte vi in till Flempan, festen hölls på kåren. Vi hade väldigt trevligt som sagt, många som kom också! Det var superkul! Här är lite bilder från kvällen:


Bild 1: Salla, Yo och jag! - Bild2: Malin och Hanna


Bild 3: Hanna! - Bild 4: Jag!


Bild 5: Hanna och Jag! - Bild 6: En tjej i klassen och Karolina!


Bild 7:Jenny! - Bild 8:Karolina!


Bild 9: Jag och Jenny! - Bild 10: Sara och Sabina!


Ja, det var några bilder! Tack för en fin kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

men, jag försöker ju ladda upp samma bild som jag har som bakgrund nu, fast jag har bara gjort den lite mörkare! =S om den vore för liten, borde den ju inte täcka allt nu? skumt!



kuliga bilder förresten, du är skit söt med hatten, haha

2009-10-03 @ 23:04:22
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Inez

Vad söt hatten var på dig :D

2009-10-04 @ 20:54:42
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback