Farsdag den 8 november

Farsdag närmar sig med stormsteg, som säkert alla vet! I år faller denna speciella dag för alla fädrar in på  söndagen den 8 november, alltså inte denna helg utan nästa! Så det börjar bli dags att skaffa lite inspiration och idéer för att överraska er far. Fira honom, hedra honom och visa hur mycket ni älskar honom! Därför tänkte jag att jag skulle samla ihop lite tips och idéer för att visa vad som finns att ge till sin far, mer än den traditionella slipsen eller liknande!


Här är några av mina tips och alla produkter kommer från Bluebox.

♥ Ett förkläde med citatet "Beer will change the world! I don't know how, but it will" - 199:-
En snabbkylare till ölen, kall öl på 5 minuter - 75:-
♥ Citatbok om pappa - 69:-
♥ Rutig vetekudde med doft av lavendel - 165:-
♥ Stor ask med Lyxchoklad - 425:-
♥ Sofftofflor, tofflor som man kan värma i micron - 235:-
♥ Slipsbok, hur man knyter en slips - 49:-
♥ Sidenslips - 175:-
♥ Fyll i bok, Kära pappa. Fyll i minnen, bilder och roliga saker om din pappa! - 150:-

Några av mina tips som sagt, hoppas ni hittar något fint till just eran far! Lycka till!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback