Desperate Housewives!

Som ni vet så är det säsongsstart på Desperate Housewives ikväll och sista avsnittet avslutades i ett väldigt spännande skede! Så nu sitter jag här med kliande fingrar och hoppas på att tiden ska gå fort fort fort! Vill verkligen veta hur det blev! Ni alla vet ju verkligen vad jag pratar om, ni som följer denna underbara serie! Det slutade ju med ett bröllop i en kyrka. Mikes bröllop, men med vem!? Katherine eller Susan?! Ja, det är en väldigt bra fråga som vi får svar på ikväll! Men själv hoppas jag självklart på Susan! They are like ment to be! Och om nu Mike väljer Katherine skulle inte det bli lite av en dubbel moral? Jag menar, han har ju klart och tydligt visat att han har känslor för Susan kvar och detsamma gäller Susan! Skulle inte det bli hemskt fel!? Att veta att man är gift med en som inte älskar en, utan älskar en annan kvinna! Som sagt, jag hoppas Susan är i den där vita klänningen ikväll.. or else! (ja, vad vet jag inte men antagligen kommer jag bli irriterad, sur, ledsen och arg!)



Vem tror ni att han väljer till sin brud?!

Kommentarer
Postat av: Tessi

SUSAN!!!!!!!:D

2009-10-07 @ 18:58:36
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback