Dags för sängen!

Hello! Nu har det blivit dags för mig att dra mig mot sängen och sova! Vi har suttit och kollat på film här jag och älskling! Det blev "The never ending story" och "Kiki's expressbud". Älskar dem båda, riktigt bra filmer!

I morgon ska jag träffa Ling i Stockholm och så ska vi gå och strosa och shoppa lite! Ska bland annat köpa lite grejer till Halloween outfiten och sen ska vi se om vi hittar till Cocoos butik! För i morgon kommer Foki vara där och alla som kommer förbi då hon är där får 15% rabatt! Jag har några grejer jag vill köpa därifrån och vad passar då inte bättre med 15% rabatt på det! Ska även bli skoj och se hur Foki är i verkligheten!

Men nu som sagt är det dags för sängen! Ha det så bra och natti natti!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback