Tisdag!

Hej hallå! Som ni kanske märkt så bloggade jag inte i morse heller, för jag var lika seg och trött som igår! Kanske inte var superbra att man var så himla pigg när man skulle lägga sig igår! Hoppas att jag kanske är lite tröttare ikväll, vill verkligen inte vara så här seg och trött om dagarna och under föreläsningarna! Verkligen inte, känns så trist och lite irriterande faktiskt!

Jag har precis ätit lunch i alla fall.. eller ja... jag åt lunch vid ett tiden. Jag diskade innan jag satte mig här och plockade lite i köket. Och sen snart när maten sjunkit ner lite till ska jag dra på mig träningskläder och träna lite. Pilates ska det bli! Träna musklerna! Kör hemma pass idag, för inga av de passen jag ville gå på är lediga! Alla är bokade! Och i morgon är Afrodansen inställd! Hemskt! Men jag ska kolla om man kanske kan hitta Afrodans videos att följa, så kan jag dansa och träna hemma med det också! Det skulle ju funka! Sen har jag sett en annan slags träningsdans som man sett på TV, dock har jag glömt vad det heter men ska kika på google om jag hittar det!


Pilates a la cartoon!


Vad har ni för er idag då? Något skoj?

Kommentarer
Postat av: elin

älskar din bloggdesign :D den är helmysig!

har du gjort den själv?

2009-11-03 @ 16:18:20
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Jag sprang till kylen och kollade vad den heter. "Bräutigam´s Knoblauch-saft" Det är alltå vitlökssaften. Gojibär eller hur man nu stavar är också bra. Den rosenrot jag provat är inte så effektiv, men mamma har en högkoncentrerad saft som verkligen var bra. Inte de där kapslarna eller tabletterna. Vitlökssaften som jag har...en matsked motsvarar 60 vitlökskapslar. Så jäkla det ger effekt. Jag var jättesjuk förra söndagen, tog en sked på kvällen och en på morgonen där på..till kvällen var jag nästan som ny igen. På tisdagen kan jag nog kallat mig helt frist. Och pigg och glad dessutom. :)

2009-11-03 @ 16:42:43
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Novembersara

SV: Men åh, jag hade velat se lite gamla bilder :D

2009-11-03 @ 16:52:12
URL: http://novembersara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback