Tävling - Romantisk almanacka!

Vilket sammanträffande! I föregående inlägg berättade jag om Lauras utvalda favoriter och just nu håller Diana en tävling i samarbete med just Lauras utvalda favoriter där man kan vinna en super fin, shabby chic, romantisk almanacka! Pryds av en stor "header" ros och sedan flyttbara magneter för datum och månad, så denna kan återanvändas år efter år efter år! Så här ser de ut:



Så om ni gillar dem lika mycket som jag, klicka er in på Dianas blogg och delta i tävlingen nu! Den pågår bara tills den 30 november! Så lycka till!

Kommentarer
Postat av: Tessi

SV: ja du måste se den snart;D Okej:O jag ska nog också ta och läsa dem :)

HAHA!!! okej, lycka till! Men kom ihåg! jag komemr på fredag ;P

2009-11-21 @ 15:49:18
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback