Sämsta föreställningen någonsin!

Som jag nämnde i tidigare inlägg så skulle jag och älskling gå på bio och se "2012". Vi gjorde det och det var mitt livs sämsta bioföreställning! Filmen var skitbra, det jag klagar på är publiken runt omkring oss! I början gapar, skriker, irriterar de oss alla, men jag tänker "De lägger ner när filmen kommer igång". Visst i början av filmen var det helt okej, inga större klagomål där. Men när man suttit i en timme, kanske längre, så hör man några som klappar, några som skriker vissa grejer och så vidare. Är det inte meningen att om man går på bio att man ska kika på filmen? Att man faktiskt ska hålla tyst och vara fokuserad på en film man precis lagt ut 100:- på?? Tydligen inte enligt dem. Irriterande moment hela tiden! Fan vad skönt det var när filmen var över så man fick gå hem! Nästa gång ska jag nog gå den senare föreställningen, men man tycker ändå att folk kan ha sunt förnuft i kroppen, respektera sina medmänniskor som faktiskt vill se filmen utan störande moment! Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Tessi

jag håller med :O Jag skulle blivit järresur och skrikit tillbaka eller något:O

2009-11-16 @ 18:11:46
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback