Onsdag kväll!

Hej på er alla! Hoppas att allt är väl med er? Här är det bara bra i alla fall! Jag har inte gjort så mycket, men tänkte kika lite på mina uppgifter inom projektarbetet och sen så är det ju Grey's Anatomy snart!

Jag har äntligen tagit mig i kragen och sett filmen Twilight nu när jag läst boken också! Men tyvärr måste jag ge den medel betyg för den är verkligen inte så bra som alla säger att den är! Om ni inte läst boken och bara sett filmen så säger jag bara: LÄS BOKEN! Ni kommer älska den! Men jag antar att jag också ska erkänna att vissa scener faktiskt är grymt gjorda, men nja.. It might grow on me, men jag är inte så säker! Måste också säga att New Moon verkar bättre än Twilight, men antar att det beror på att Twilight blev en sån succé och därmed hade de en bättre budget för filmen New Moon vilket betyder att filmen blev bättre. Well, vi kan bara vänta och se!



Men nu ska jag som sagt kika på mitt arbete! Hoppas alla har en fin kväll?

Kommentarer
Postat av: Tessi

SV: det gick faktiskt ganska bra men det har ingen betydelse på mitt betyg om det går bra eller dåligt:P men vill göra bra ifrån mig ändå:)

Ja, jag längtar till fredag kväll :D



åh, okej! men pengar är pengar:D kul att läsa lite kort också, eller du kanske inte gör det..haha! Längtar stort efter dig<3<3

2009-11-18 @ 20:36:27
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Diana ♥

Så kul att du skrev, vet ju en del om dig redan, men det är så kul att lära känna läsarna lite mer! =) Är ju inne på din blogg en hel del också! =)

2009-11-18 @ 21:08:20
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Inez

New moon verkar bra! :D

Men eftersom dom som satte åldersgräns på filmen är såna idioter så får jag inte se den förrän den kommer ut på dvd -.-

Är för liten... >:(

2009-11-19 @ 19:57:21
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback