Måndag kväll!

Hej på er alla i bloggen! Ledsen att jag inte har skrivit på hela dagen, men jag har haft fullt upp plus att internet har strulat! Idag har jag inte gjort så mycket, vart i skolan och så som vanligt! Föreläsning och projektmöte. Jag har även hunnit läsa ut den andra boken i Twilight serien - New Moon! Den är så bra! Så bra att jag faktiskt nu har beställt hem de tre sista böckerna! De är fyra totalt, jag köpte ju första på Ica Maxi, sen lånade jag andra av Sabina i min klass! Men jag behöver ju de andra med nu, så de är beställda!



Jag trodde aldrig att jag skulle gilla dem så mycket som jag gör! De är lika fastnaglande som Harry Potter böckerna! Kan bara inte vänta tills jag får mina böcker!

Hoppas alla har haft en bra dag, precis som jag!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Det var så lite så! Kände att jag ville göra något extra för dig gumman!



Ja, det kan du göra, men jag tror inte det var någon plåtburk det avr nog bara papper. :/



Ja, det hade varit jätte roligt om det hade blivit av. Dock hittar jag inte så bra i Stockholm och framför allt inte på centralen. ^^ Min pojkvän är från Norrviken från början så han kan hela stan känns det som. Men vi har planer på att åka upp till stockholm och kanske eventuellt flytta upp. :)



Kramar.

2009-11-16 @ 21:52:34
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback