Måndag igen!

Ja, då var det måndag igen! Ny vecka och även sista veckan för denna kurs! Riktigt skönt! Ska bli kul att påbörja en ny kurs, men först har jag tentan på fredag att oroa mig för! Så kvällen är full med en massa plugg. Och lite skönt är det att Jimmy jobbar kväll. För då kan jag fokusera på min tenta till 100% ikväll. Så det ska jag göra.

Idag har jag vart i skolan med gruppen och gjort gruppen reflektioner för kursen och vårt arbete. Jag har även bokat in mig på en seminariegrupp idag till nästa kurs! Känns skönt att ha det klart! Men, nu ska jag inte sitta här och dravla bort mer tid! Jag måste göra klart mina reflektioner och plugga på min tenta! Ha det så bra så länge! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad har du hittat för julklappar då?

Okej, hur gammal är hon? Är det inte ganska långt att pendla mellan e-tuna till sthlm om man ska studera?



Kramar. <3

2009-11-30 @ 19:57:43
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback