Måndag eftermiddag!

Hej på er alla! Jag är nu tillbaka efter en oinformerad "Bloggpaus". Det blev ju typ en sådan med tanke på att jag inte skrivit sen i fredags, men jag har ju som sagt vart i Eskilstuna och det är ju väldigt sällan jag är där, så jag ville inte vara den mest osociala människan och strunta i min familj och blogga istället för att vara med dem! Det kan ni väl förstå? Speciellt inte när man träffas så sällan! Men nu är jag som sagt igång igen!


Idag har jag vart i skolan som vanligt. Två timmar föreläsning om stresshantering och sedan två timmar med min projektgrupp. Ett litet möte där, planera vad vi skulle göra och sisådär! Sen så har jag kommit hem, jag råkade somna i sängen! Det var inte alls meningen, tur att det bara blev en timme!

Just nu har jag satt på pasta vatten sen ska jag plugga lite och sådär! Har lite uppgifter inför projektmötet i morgon, så det ska jag fixa. Sen ska jag sitta lite här vid bloggen som jag haft lite halvnere över helgen! Hoppas att allt är väl med er? Att ni haft en bra helg? Och att ni är taggade för en ny vecka?!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Sv: haha, nej jag vet! men ibland känns det lite som så. :) älskar dig mer<3

2009-11-09 @ 18:53:03
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Okej, trevligt :) Skoj!



Nja jag var hos en kompis hela helgen, tog det lugnt å så. :)



Jorå min dag har varit bra än så länge, din då ?



Kraam!

2009-11-10 @ 09:30:14
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback