Godmorgon!

Hej på er alla! Idag är jag minsann piggare och tänkte slänga in ett litet inlägg här innan jag går! Hoppas att allt är bra med er alla?! Här är allt bra! Jag har vart uppe ett bra tag nu! Jag har till och med hunnit måla naglarna så fint! Det känns bra. Något som känns mindre bra är att jag måste pallra mig till skolan snart i SNÖSTORMEN! Tror minsann jag drar fram den tjocka vinterjackan idag! Burr! Snöar det hos er med? Missförstå mig inte, jag älskar vintern och snö, speciellt när JAG får vara inne och snön ute! Och då JAG myst ner mig med en kopp varm oboy och en filt i soffan! DÅ är snön extra härlig!

Men nu ska jag inte babbla bort mig här, jag ska fixa några saker sen ska jag röra mig mot skolan! Sen fyller Tage idag, så vi ska förmodligen ut och äta på restaurang! Grattis till Tage! Hoppas ni alla får en fin dag nu!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback