Godmorgon på första Advent!

Godmorgon på er alla! Och trevlig första advent på er alla! Hoppas alla sovit riktigt gott i natt, det har verkligen jag gjort efter en rolig dag igår! Jag, min lillasyster och älskling gick upp riktigt tidigt igår och åkte till stockholm för en heldags shopping! Det var riktigt roligt och shoppingrundan slutade med en middag på Il Forno Con Tapas! Riktigt mumsigt var det med lite tapas plockmat och sen åt jag världens godaste (och dyraste!) efterrätt! Men det var värt det.


Vi var väl hemma igen vid 20.00 och då tog vi fram pepparkaksdegen och formar för att baka pepparkakor! Det gick riktigt fort, det tog bara 1½ timme faktiskt, är väldigt förvånad men antar för att det var att vi var två som bakade hela tiden! Så nu har vi fyra fulla burkar med pepparkakor! Mums fillibabba!

Idag är det som sagt första advent, som skulle vara så mycket härligare om det vore lite snö ute! Är lite avundsjuk på de uppe i norr som har snö! Och idag ska vi springa ner till centrum och kika lite här, vi började ju shoppa julklappar igår så vi fortsätter lite idag!


Skriver mer senare, nu ska vi äta frukost! Ha en jättefin första advent!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad mysigt. Vart bor din lillasyster?

Jag har tagiot det lungt, igår var det taco-kväll och idag har jag vart i Göteborg och kollat lite på julklappar. :) Kramar.

2009-11-29 @ 19:37:51
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: Tessi

ååh, efterätten var verkligen YUMMI!!!:D



helt underbar dag med er i ethlm men det blev ingen julshopping med mig om allt det jag köpte inte räknas som julklappar till mig själv :P haha

2009-12-01 @ 17:59:25
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback