Godmorgon!

Godmorgon på er alla! För en gång skull har jag kommit upp i väldigt bra tid för att faktiskt hinna sitta en sväng vid datorn! Anledningen till detta var att jag skulle ringa till CSN support och få lite bättre information om det här med lån och nu har jag fått mina svar och jag ska skicka in en lapp redan idag! Så kommer jag få det ubetalt så snabbt som möjligt (redan till denna månad, verkigen effektivt!). Det känns bra! Så nu kan jag börja hjälpa till lite mer finansiellt hemma! Det känns verkligen bra! Då kanske vi har råd med lite mer nöjesgrejer också!

Idag har min grupp första delredovisningen i skolan! Som sagt tur att inte jag ska presentera, kändes som om jag gjorde bort mig förra gången, men det tyckte inte de andra! Kanske kan ställa upp på en av de andra redovisningarna! Vi får se!

Sen ska jag också vara barnvakt till Tilde och Lucas idag! Det ska bli skoj att träffa dem det var länge sen nu! Vad ska ni alla hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Okej, trevligt. :)



Nja ikväll blir det nog hockey. Annars blir det nog bara en hemmakväll.



Snart är det helg, ska du hitta på nå speciellt?



Kraam!

2009-11-12 @ 09:33:05
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Jag känner också en grym lust att ta mer lån.. för att utveckla företaget. Men jag vet inte. Har redan en hel del skulder till banken. Men man måste våga för att vinna ekar i mitt huvud...men hur mycket skulder är jag beredd på att ha? En annan sak jag skulle vela göra är att utbilda mig till makeup artist. Det kostar också.. och det kräver fytt. jag vet inte riktigt hur långt. Jag vill stanna i norr. Skulle inte kännas hemma för långt söderut. Det är ett helt annat tempo. Bara ner till umeå märks det att man är utanför norrbotten. Egentligen är luleå också liknande. Piteå känns bättre. Lugn och mysig liten stad. :D

2009-11-12 @ 13:30:02
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback