Utflykt till Torekällberget med bio on top!

Idag har det vart en väldigt fin och solig dag! Vi har haft tvättstugan och medan tvätten hängde på tork så tog vi oss en utflykt till Torekällberget tillsammans med Senorita och Tage. En kort promenad dit till en trevlig miljö som på ett litet kick tar en från nutid till förr. Där finns gamla byggnader och inhängnader med djur! I vissa byggnader fanns det små butiker och även museum liknande delar. Det var väldigt trevlig att gå runt där några timmar. Mycket fina byggnader och söta djur. En mycket trevlig utflykt för barnfamiljer!

   


Efteråt gick vi hem till Senorita och Tage för att laga mat. Det blev ärtsoppa (som jag skulle äta enligt min diet) och plättar med grädde och hallonsylt! Smakade dock två små plättar! Det var ju så länge sen! Och gott var det!

 

Sen efter att vi vart hem och fixat med tvätten så vart det en promenad in till stan för att gå på biopremiären utav X-men Origins - Wolverine. Det var VÄÄÄLDIGT lite människor för att vara en biopremiär. Men vi hade i alla fall riktigt bra platser. Filmen i sig var väl helt igenom BRA. Men inte en av de bästa jag sett och som alla säger, de första X-men filmerna är så mycket bättre. Men ja, alla har ju sina egna åsikter.

Jag har dock haft en jättetrevlig dag idag :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback