Torsdag

Idag är det torsdag! Shit herregud snart åker vi för helvete! I morgon natt bär det av till Turkiet! Känns lite nervöst med tanke på att det är första gången jag flyger! Har ju vart i Paris, men då åkte vi buss dit!

Så känner lite fjärilar i magen, men alla säger att det kommer gå bra (och, ja det vet jag att det kommer..så länge inte det blir för turbulent och sen slutar i en olycka. Men det ska det väl inte...) och även att det är starten och landningen som är bäst! Hehe, jag får väl se hur det går och så! Kommer berätta sen när jag kommer hem. Det kommer vara uppehåll här i bloggen i två veckor nu!

I dag har jag och Tessan vaxat benen, tagit bort hår under armarna, fixat bikinilinjen och färgat hennes hår. We look delicious now baby! :) Nu är det bara lite packning som är kvar, sen ska jag peela mig och måla naglar, plocka ögonbryn och lite småtrix! Det känns bra! Sen i morgon blir det chinese food med resekompisarna och även sova över hos Senita och Lennart, eftersom vi åker mitt i natten så är det smidigast så!

Just nu är jag hos "svärföräldrarna". Vi har ätit mat här jag och älsklingen. Gud, ibland är det väldigt bra att ha svärföräldrar känner jag! Om jag säger "Älskling, vi måste köpa schampo" så försvinner Senorita några minuter och kommer tillbaka med ett schampo och säger "Kanske det här duger? Jag använder inte det alls! Ni kan ta det!". Vi fick även tandkräm och tandborstar! Så nu behöver vi inte handla något inför resan längre! Känns bra :p Haha!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh ha så jääävla kul gumman, flygresan kommer gå finfint :D Sola och bli riktigt brun och ät massa god mat och njut av värmen ! :D

2009-05-23 @ 03:00:15
URL: http://wiljestark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback