Tidig morgon!

Jag säger bara herregud! Klockan är nu 06.00! Jag har redan vart vaken i två timmar! En förkylning har brutit ut som gjorde att jag inte kunde sova. Skoj! Så jag låg vaken i sängen i 45 minuter, tills älsklingens väckarklocka ringde. Då gick jag upp och satte mig framför tv:n (inte för att det finns något bra på tv såhär tidigt på morgonen!). Därför satte jag på lite Sex and the city och förbereder mig på en dag i soffan! Bra att dra på sig en förkylning nu! Hoppas den går över fort! Vi åker ju till Turkiet Nästa vecka!

Så nu när jag ligger här ska jag väl börja med min och älsklingens packningslista! Något speciellt man ska tänka på att ta med ;) Mer än solskyddsolja eller så?

Pussar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är sååå avis på er, jag vill också åka till Turkiet nu ;( jag åker om typ 2 månader haha.

Första veckan kör man med solskydd och andra veckan är det sololja så man verkligen får färg mohaha :D

2009-05-11 @ 08:52:47
URL: http://wiljestark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback