En helt vanlig dag!

Ja, här sitter man då! Framför datorn..och känner sig halvt nere.. som så många gånger förut! Jag stör mig så otroligt på den här lågkonjukturen just nu! Så jävla svårt att få jobb! Och jag håller verkligen tummarna för att jag kommer in på högskolan till hösten! Annars vet jag fan inte vad jag ska ta mig till. Speciellt inte om Scania kommer fram till att varsla folk! Då är det helt kört! Då blir det byebye lägenheten, byebye alla möbler.. USCH vill inte ens tänka på det.

I kväll är det bio med Alison och Mashi som gäller :) Vi ska se Änglar och Demoner tillsammans! Det ska bli skoj, återkommer med kommentarer om filmen senare.

Just nu funderar jag på att sätta igång lite Sex and the City här! Älskar den serien!

Ciao så länge!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback