Änglar och Demoner

Ja, som jag skrev igår så gick jag på premiären utav Änglar och Demoner "uppföljaren" (okej, inte direkt men hur ska man annars säga..) utav DaVinci Koden. Dock så måste jag säga att den bara nådde medelbetyg. Kändes inte alls lika spännande, intressant och bra som DaVinci Koden. Men sen kanske det beror på att man läst boken "Änglar och Demoner" så man saknade massor utav innehållet från boken i filmen (visst så fattar jag att man inte kan ta med varenda liten detalj, men man behöver väl inte ändra slutet helt och hållet egentligen? Nej, jag ska inte säga mer för eran skull om det är någon som inte har sett den. Men enligt mig var det inte en av de bästa filmerna. Och ni vet ju att på premiärerna brukar man applådera efter filmen, efter denna premiär var det HELT TYST i biosalongen. 

Som sagt, filmen får bara medelbetyg av mig ( från 1 till 5 en 3:a!) men ni andra kanske gillar den bättre?!



 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback