Tiden flyger iväg!

Jag måste bara påpeka att det känns som om tiden flyger iväg! Känns som igår jag skrev sist. :p Men jag borde väl skärpa mig lite! Speciellt nu när jag vet att det faktiskt är några som läser =O :p


Så, jag ska berätta lite vad som har hänt sen sist!


Jag och Jimmy åkte till Eskilstuna över helgen den 27 feb - 1 mars. Eftersom min söta lilla lillasyster fyllde 18 den 1 mars! Sedan skulle jag träffa Jonna, Ellinor och Siv med mamma och syrran!
 


Här är alla på Ming Palace!

Vi hade en jättetrevlig stund tillsammans på restaurangen och jag hoppas verkligen att vi träffas snart igen!

Den 1 mars så fyllde ju som sagt min älskade syster 18 år! Känns helt sjukt att hon växt upp och blivit så stor! Jag hoppas i alla fall att hon hade en bra och rolig dag! Det hade i alla fall jag! :)


Grattis älsklingen!

Många fina presenter fick du i varje fall söta lilla du! :)

Sen har jag i helgen umgåtts med två av mina söta vänner!

I fredags kom Emilie, min söta lilla Råger <3


Här är vi! :)

Vi gick lite på stan och inhandlade b.l.a mat till kvällen middag! Vi lagade kycklingpaj tillsammans (Jimmy var självklart med på ett hörn!) och maten blev urmumsig! Jättemysigt!
Sen spelade vi lite tv-spel, Crash Bandicoot 2. Det var jättekul även fast jag är så duktig på tv-spel att jag dör 2 sekunder inte i själva banan! Men jag kan i alla fall berätta att Emilie och Jimmy klarade av spelet helt galant och utan svårigheter alls! (Måste bero på att de spelade spelet 100 000 gånger om när de var små!!!!)

Vi bakade även jättegoda chokladbollar :)



Så vi drack pepsi, åt chokladbollar och spelade mer tv-spel! :)


     

Emilie ville ha med oss på bild :p till hennes projektarbete! Jag blev riktigt nöjd med bilden på oss!

Vi satt uppe och spelade tv-spel till ungefär 2-tiden då vi beslutade oss för att gå och lägga oss (Jimmy hade redan gått till sängs eftersom han var trött efter arbetsdagen).

Lördag!

Idag så åkte lilla underbara Emilie hem! Hon hade andra planer inför kvällen och jag hade ju egna planer med! Jag skulle ju träffa Alison

 
Alison!

Hon ringde mig på dagen och undrade om jag ville hänga med på bio och jag beslutade att det lät skoj att faktiskt gå på bio med Alison och hela hennes familj (Pojkvännen Mashi, Mamma, Magnus, Jennifer, Kevin, August och Josefin!) . Så vi åkte till Heron City och kollade på filmen "Inkheart", vilket var en väldigt bra film faktiskt!

Efter det gick vi runt lite i Heron och kollade in arkadhallarna och fontänen, hur det såg ut där och så. Det var ju trots allt första gången jag var där! Och det var riktigt trevligt!

Efter det åkte vi hem till Alison igen och sen köpte vi hem lite mat från Donken till hela familjen. Vi åt och umgicks resten av kvällen, spelade kort och hade det väldigt, väldigt trevligt! Mycket skoj!

Söndag

Jag sov över hos Alison i hennes syster Jennifers rum eftersom hon var hos en kompis. Vi käka frukost och bara tog det lugnt, jag stannade inte så länge eftersom Alison och Mashi skulle gå till F&S och träna. Så jag begav mig hemåt.

Jag började läsa "Änglar och Demoner", kände att det var dags nu för att jag ska ju gå på biopremiären utav filmen "Änglar och Demoner" den 14 maj tillsammans med Alison! Ska bli riktigt skoj faktiskt!




Idag (onsdag) har min älskling vart ledig från jobbet! Så vi har inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt! Vi var även en tur hem till Senita och Lennart (Jimmys moster och gudfar). De var barnvakt till Lucas (deras barnbarn och Jimmys gudbarn) och det var så länge sen vi träffades :) Vi hade med oss lite wienerbröd och hade en jättemysig fikastund.

Sen åkte vi med Lennart till Willys och handla lite!

Kvällen avslutas med Kebab och pommes, mys och sen lite Grey's Anatomy!




Tack och hej för ikväll! LOVE! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback