Måndag 23 mars

Tjuhu där ute!

Jag måste bara berätta att idag har jag faktiskt varit jätteduktig!

Jag har diskat upp massor efter helgens hålligång och jag har även tränat :)

Jag promenerade bort till Gröndal som tar ungefär 30-40 minuter för mig när jag går själv! Sen när jag kom fram så var jag faktiskt med på Yoga passet som var idag klockan halv 5! Väldans roligt!



Därefter blev det en promenad hem på 30 minuter (det går på något skumt vis alltid fortare att gå hem än att gå dit!)

När jag kom hem så satt älskling vid datorn och spelade Starcraft med Glenn och de snackade via Scype. Trevligt för dem och trevligt för mig, för då fick jag ha tv:n helt för mig själv ;)

Kollade även på en skräckis som heter "A tale of two sisters". Men sen när jag sett klart filmen fick den betyget bara helt jävla skum! Finns betydligt bättre skräckisar!



Sen som ni kanske har märkt så har layouten ändrats här på min blogg! Och jag skulle aldrig klarat det utan Emilie (en tjej jag lärde känna på posten som jag tyvärr inte har någon bild på, känner så många Emilies :p skulle va lättare med en bild, får väl se om jag kanske kan få en nån gång!)

Så jag vill säga ett jättestort TACK till dig gumman! Tack för att du hjälpte mig med headern och allt! Jag är väldigt nöjd med layouten! TACKTACKTACK!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

A Tale Of Two Sisters är ju skitbra! Jag behövde läsa på wikipedia för att förså ett smack, men ändå xD

2009-03-25 @ 15:20:16
Postat av: Tompsss

Ladda ned Stay Alive och kolla på den! :D

2009-03-29 @ 19:06:41



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback