18/3-09

Hej alla läsare!
Idag har jag faktiskt vart väldigt duktig! Jag har faktiskt vart ute och promenerat över en och en halv timme tillsammans med Tessan och Tilde! Det var faktiskt väldans trevligt med lite sällskap när man var ute och promenerade! Hoppas det händer flera gånger!

 


Efter vår långa, sköna promenad i den härliga vårsolen så gick vi för att hämta Lucas på dagis. Därefter gick vi upp till Senita, som bjöd oss på kaffe och jag fick rostade mackor med ost och marmelad på, det var minsann väldigt gott, trots att jag måste erkänna att jag var lite skeptisk till hur det skulle smaka! Men man måste ju våga på att prova något nytt och som sagt så var det ju väldigt gott!

Jättesöta Lucas skulle ju hålla i sin underbara lillasyster också! SÅ SÖTA!




Lilla Tilde har även börjat lära sig gå lite smått, men hon tror tydligen att hon kan redan och släpper taget, vilket leder till att hon ramlar och hon hade faktiskt ett litet blåmärke på kinden redan.


.

Sedan tycker hon det är väldigt roligt att dricka vatten ur "vuxenglas" och Senita ville prova detta! Jag måste säga att den lilla tösen kan få vad som helst att verka gulligt här i världen!




Jag och Tessan satt även och kollade igenom olika kataloger på jakt efter fina bikinis (hittade ingen som föll mig i smaken dock) till turkiet. Hittade en jättefin smock klänning med, men vet inte om jag orkar beställa 1 enda grej ur katalogen. Känns som slöseri på frakt och allt. Hittar säkert fina klänningar i butiken som inte har fraktkostnad :p

När klockan närmade sig fyra snåret tog vi en lite promenad till jag och Tessan för att få Tilde att somna. Vi gick till Ica Jätten och handla lite till middagen. Det blev jättegod kycklingsallad med fetaost som vi tillagade hemma hos Clay och Tessan!

Efter en trevlig dag och kväll så skjutsade sedan Clay hem oss och det vart lite tv-tittande! Grey's Anatomy b.la.!!!

Underbar dag som sagt!  LOVE <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback